Falsk marknadsföring

Jag beställde hem en lite rolig dress för några dagar sen. Från en sida på nätet som heter Alice of sweden, men gud vad besviken jag blev när jag öppnade paketet som jag hämtade ut. Den såg inte alls ut som på bilden på hemsidan! Jag ringde då och klagade, tyckte att inget de sa lät speciellt trovärdigt. Jag frågade om den klänningen som var på bilden finns i huvud taget, men det gjorde den tydligen inte.. Dåligt tycker jag! Man ska få hem det som är på bilden ingen sämre version av den.



Här är den klänningen som finns på hemsidan.


Här är den som jag fick hem, wtf? hatten är inte lika, klänningen ser annurlunda ut, det är äckligt B-tyg + att den inte ens går över min rumpa. Den är superkort! Inte som på bilden på hemsidan. Dåligt ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Tora - THE BOSS

Dåligt som fan! Varför lägger dom inte ut den riktiga bilden istället?

2009-10-12 @ 19:25:35
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0