Haloween festen

Igår blev det en rättså lyckad kväll endå, jag var utklädd till sexy nurse haha ^^ Och Robin var doktor, jag tyckte det var kul att alla nästan hade klätt ut sig, bra jobbat! Det var kul att dansa lite, men det blev en del tjaffs men det löste sig. Dock har jag inga bilder sen festen, någon annan som tog kort? skicka gärna bilder, skulle vara kul att se!  Det var ganska många på festen endå, det kom och gick. Sedan blev det städa till kl halv 3, haha.. Lite trött var jag idag alltså. Men tack alla för igår! Det borde vi göra om.


den enda bilden som ja har på min sexy nurse outfit, haha. Och där har jag inte min snygga hatt på mig heller ;>


jag är för tillfället brunögd, haha


En gansk ful bild, ser mes läskig ut. Men jag var fett snygg, fråga alla andra ;)
kanske hittar flera bilder sen. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside

shit vad scary att se dig med bruna ögon :O :O

2009-10-25 @ 13:17:28
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0