Hiss och Diss



Höstlovet:

Har haft ett väldigt lungt och skönt höstlov, verkligen kunnat stressa ner! Tycker det borde vara längre lov
dock, snart börjar skolan igen..

Teneriffe:

På jullovet ska jag och Robin åka till Teneriffe i en vecka, och det ska bli så jäkla mysigt! Du jag, havet
solen, gå ut och äta god mat och bara mysa, nu blir ni lite avis va? haha ;>

Robin:

Så tänkte jag Hissa min pojkvän, för han är verkligen den bästa som finns. Han är söt, omtänksam och
bryr sig verkligen om mig. Han är ofta hjälpsam när jag har datorproblem, hehe. Och andra problem
också såklart, tack för att du alltid finns och stöttar mig älskling.




Gina tricot:

Jag köpte ett par lackleggings från Gina tricot för 1,5 vecka sen ungefär. Dom är fett fina och sitter
bra, MEN vilken dålig kvalité! Glansen på vissa ställen har försvunnit och de har blivit så slitna och
fula. Jag har bara använt dem 3 gånger!?

Lärare:

Lärare som lägger alla våra prov samma vecka, vad är det om? Kan man inte dela upp det liite
bättre, tre prov på en vecka är inte okej..

Att bo som jag bor (ibland):

Det är många gånger som jag måste avstå från att göra saker för att jag bor på landet, om man
kan kalla det för landet, hehe. Men jo de är det väl. Jag har ju moppe, men den är avställd nu, och
om mamma och pappa inte vill köra så är det ju kört, ikväll stannade jag hemma för jag är ensam
hemma, men de fanns väl andra utvägar, men jag blev bara så opepp?



ja, nu vet ni hur ja tycker lite om saker och ting, haha. Btw så tycker ja att ni är lite dåliga på att
kommentera? Jag vet att de är ganska många som läser min blogg, så säg gärna vad ni tycker
eller släng bara in en trevlig kommentar!








Kommentarer
Postat av: chuck bass

man köper inte gina tricot och klagar på kvaliteten. man får vad man betalar för. därför borde man inte köpa billiga kläder. end of story

2009-11-04 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0