Orkar jag tagga?

Hejsan, nu är jag hemma och är grymt slut. Både i huvudet och grym träningsvärk i hela kroppen.. Domhär hela två veckorna har bara känts som kaos, bråk, tjaffs, trötthet och stress!! Hur ska man ens hantera sådant? inte vet jag.

Men nu är det slut på det, för nu har jag fucking lov. Ikväll blir det fest som bara den, men orkar jag tagga? just nu är jag otaggad. Hoppas att kvällen blir bra iaf, utan trassel. Ska träna idag med, sedan ska jag hem till Emelie med Rakel och fixa till oss, det ska bli mys! Och igår kändes allt åt helvette, ush.. Fyfan för minnen och fyfan för att man aldrig kan glömma saker. Det gör så jävla ont att tänka. Önskar att ja bara kunde släppa det som du alltid säger att jag ska göra.. Men nej, Anna är tydligen en jobbig tjej och kan inte alls släppa saker, skit också!

orka mig, nah typ inte. Okej nu ska jag försöka börja tagga ist för att deppa. Hoppas eran kväll blir lyckad, och till er som jag ska träffa ikväll, Tagga!!


Totti And Me


Kommentarer
Postat av: emelie<3

det kommer bli underbart! du är bääst anna! ÄLSKAR DIG GUMMSI!!!<3<3

2009-10-23 @ 12:14:21
URL: http://wandeby.blogspot.com
Postat av: Tora - THE BOSS

love

2009-10-24 @ 21:03:17
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0