Pappa är som Ernst

Vi har gjort om lite i hallen, jag har haft lite brist på ställen att lägga mina tusentals trosor och saker. Så i veckan har pappa lekt 'Ernst' och gjort snygga hyllor med hjälp av röd tegelstel och rottingkorgar!

Som alla killar (typ) så gillar pappa inte Ernst, för han är lite feminin kanske och fjollig enligt pappa. Så när han var klar sa han nöjt - Släng dig i väggen Ernst! haha


Denna tryckte jag ner mina saker i förut


Ena delen av hallen och lådorna, dock ska de stå lite saker på så det blir finare ;>



Och här är min del och mina lådor, mycket plats för mina underkläder!

Kommentarer
Postat av: Tora

åå fett najs!

2009-10-16 @ 09:08:51
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0