PluggarN

Nu är jag hemma efter en dag i skolan och i Knivsta, grupparbetet som jag och Julia och Louise hade handalde om 3åringar (deras utveckling,språk, motorik m.m) det som var lite kul var att Louise kusiner bodde granne med mina kusiner som också bor i Knivsta! :D så jag gick dit och sa hej till mina småkusiner också, trevligt. Sedan tog jag tåget hem och nu är jag hemma och har kollat på lägenheter (VILL FLYTTA MED ROBIN NU!!) inte som att det skulle hända, vart ska man få pengarna ifrån? :( buhu..

 

Ikväll ska jag plugga lite och kolla på ett nytt avsnitt av How I met your mother, bra grejjer!


Kommentarer
Postat av: Oliver Snith

Ni får komma och bo hos mig, börjar bli lite ensamt trots allt! :>

2009-10-05 @ 18:26:11
Postat av: Anna

SV: haha jatack Oliver :D XD

2009-10-05 @ 18:46:51
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0