Pumpa på gymmet

Idag efter skolan åkte jag ner på stan och småkikade lite i affärer, är lite sugen på att köpa några saker. Får se hur det blir med det. Sedan ringde Robin och sa att han hade kommit in till stan, så gick vi tillsammans till Friskis och Svettis! Första gången han skulle gymma där, så köpte han ett gymkort också ^^

Denna dagen träffade jag faktist några jag kände där, brukar aldrig göra det annars :p Jag mötte på Tim, Jakob, Bengan kom och skrämde mig, haha! Så såg jag Stilrobin också. Det gick bra för mig och Robin tycker jag, han körde på duktigt! Fast jag hade lite ont i ryggen så det gjorde lite ont.. Efter så åkte vi tåget och han åkte hem till sitt och jag till mitt :)


Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Ah, dig och Robin kommer jag ihåg :)

2009-10-08 @ 19:39:40
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0