Smidigt Robin

Igår sov jag hos Robin, det var supermysigt ;) Och idag hade jag sovmorgon och bara en riktig lektion, sedan skulle klassen på någon äldremässa. Sen gick jag på stan med Lisa, Julia och Louise ett tag, drack kaffe vilket jag aldrig brukar göra. Måste vart mycket trött alltså? i think so. Jag skulle iaf gymma med Robin idag, men så fick jag ett sms när jag var på stan och väntade på honom där det stod - Jääävla skiiit! glömde plånboken hemma, har inget gymkort!

så det blev ingen träning, drog hem till honom sen kom mormor och hämtade mig. Och nu är jag själv hemma och pumpar hög musik (mamma och pappa är i Wien tills på söndag!) Fest hos mig? Idag hade jag på mig mina nya leggings också.


Suddig och dålig bild.

Kommentarer
Postat av: johan

dom passade ju riktigt bra på dig :D

2009-10-15 @ 17:14:28
Postat av: Anonym

ÅH NEJ stalker johan...

2009-10-15 @ 18:52:24
Postat av: Anonym

det går att träna på friskis ändå, även om man glömt kortet. Man säger bara sitt personnummer i kassan så ser dom dig på skärmen och man får komma in :)

2009-10-15 @ 21:44:01
Postat av: Anna

Sv: tack! det visste jag inte, bra att du sa det :)

2009-10-15 @ 21:52:21
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0