30 min i skolan

Hallå!

Nu sitter jag nere i vårat kök med en stor te mugg i handen och dricker varmt. Idag fick jag sova en timme längre (fortfarande inget smink^^) men också för att jag började kl 9 idag. Skulle ha utvecklingssamtal med min pappa och min mentor. Tycker det gick bra! Inget negativt iaf. Efter drog jag ner på stan och tänkte går runt i affärer, men dom hade inte öppnat. Så jag gick in på Hemköp och köpte hårfärg (ska slinga lite). Sen åkte jag hem, och skulle cykla från stationen. Och som vanligt har jag alltid otur med vädret, det blåste ju kallt så in i helvette! :o frös som bara den. Så när jag kom hem kröp jag ner under täcket och somnade.

Nu har jag pluggat i ca 1,5 timme till ett prov som jag har på torsdag. Det går ganska bra, men vissa saker vill inte stanna kvar i huvudet! Jaja, jag ska fortsätta nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0