Dålig start på dagen, och bio ikväll

Godmorgon, haft en skön sovmorgon?

Det har iaf jag, vaknade runt halv 11. Kollade lite på våra bästa år, sen fixade jag mig och packade träningsgrejjerna. Badminton ikväll, trots min envisa förkylning. Idag är det ingen hemma förutom jag och lillasyrran, och jag bor ju på landet lite off. Så skulle jag in till stan och köpa vinterskor m.m. Hade tänkt att ta tåget halv 2. Men icke! Som vanligt får min jävla F*tt moppe för sig att INTE starta!! tror ja skulle få damp. Nu står den där ute och jag har lust att sparka sönder den. Hatar att den ska vara så dum.. Så nu är jag fast hemma, och kanske kommer få åka med elins kompis mamma till tåget senare iaf, hoppas det. Iaf, jag hatar när jag får en dålig start på dagen, jag blir bara grinig och sur. Så om jag är kaxig mot er idag vet ni varför.

Nog om det. Ikväll ska jag gå på bio med Robin och hans Mamma och se denna!


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

jag måste självs e den filmen!



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-25 @ 18:10:17
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0