Dragon Palace med Tjejerna

Idag hade jag sovmorgon, började halv 11, så hade vi svenska. till halv 12, och sedan visade det sig att mina andra lektioner blev inställda, så jag jull och louise åkte ner på stan och käkade hamburgare och sedan åkte jag hem till Robin och somnade som vanligt på en gång. Sedan tog jag en dusch, skönt. Sen kom babe hem, han var mysig.

Sedan runt halv 6 åkte jag in till stan. Skulle på Dragon palace med min gamla klass! Det var så mysigt att träffa dom igen. Vi åt och pratade och mös. Det måste vi göra om snart igen tycker jag! Verkligen kul att det blev av. Sen åkte jag hem, och Ringde robin och snackade lite. Och nu hör jag mamma och pappa prata om deras flyg, dom ska flyga till Italien en vecka (för våran vän Ulf bjöd med dom dit, som firande av hans 50-års dag) Dom ska åka runt 3 inatt. Och vara borta i en vecka, hur ska detta gå? haha nejdå, de kommer att gå bra. Bara flyget och allt går bra, och det måste det. <3


Lisen hehe<3



En snygg bild med blixt XD



Lisa och Matilda ;>



En suddig bild :p <3



Mina kläder idag + rosa naglar


Och jag orkade inte fixa så de blir snyggt på bilderna, för precis när ja var nästan klar så råkar jag trycka på 'Esc' på robins msn ruta så åker Html koderna ner också, FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0