En helt förvirrad Anna




Okej, jag sitter nu i skolan. Och jag börjar om 1 timme och 5 minuter!? jag förstår inte hur detta har hänt.. Igår innan jag la mig kollade jag på mitt schema, och de står klart och tydligt att jag börjar 10:35, som jag gjort varje fredag! Igår vet jag helt säkert att jag ställde min klocka på 07:58, jag gick upp och tyckte det var en aningen konstigt att pappa inte var uppe än. Jag gick ner och åt frukost med pappa, och tänkte knappt på hur mkt klockan var. Pappa åkte 20 min tidigare än mig, så tänkte jag. Åh vad skönt då kan jag åka med pappa till skolan i vinter när ja inte kör moppe. Så åkte jag iväg med moppen och tog tydligen 08:27 tåget ist för 09:27!? haha, förstår inte hur det kan ha gått så fel. Så nu sitter jag här, och märkte precis att de är lååångt kvar tills jag börjar, och att jag måste ställt min klocka fel :(



Och en sak till, Grattis min älsklings morfar på 75års dagen!<3


Kommentarer
Postat av: Monié

hahah fan va lack du va xD

2009-09-06 @ 14:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0