Festen hos mig igår!

Hallå<3

Igår var en bra dag, åkte hem från träningen och hämtade upp Emelie, Therese Louise och Linnéa. Vi åkte till Vattholma och köpte 9 pizzor (ja vi kanske ville äta allt själva!?) nej men sedan bytte vi om till lite sexiga kläder. Jag hade nämnligen ''Porrtema/underklädstema''. Alla tjejer åt pizza och äppelpaj till efterrätt, gott! Sedan blev det dans, lek och bus! Det var en lyckad kväll! Älskar er tjejer. Här kommer lite bilder, haha.





Okej, jävla fittblogg. Loggades ut när jag hade fixat så bilderna ska bli förstorade i mitt program. Så nu orkar jag fan inte göra om det!



Kommentarer
Postat av: lisa

ta seriöst bort bilden pppå mig :O

2009-09-20 @ 00:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0