Grattis morfar 75 år idag!

Idag fyllde min kära morfar 75 år! Så en massa kramar till dig morfar. När jag kom hem bytte jag om, då var det redan en massa människor här. Blev väl runt 70 pers som kom och gick, eller mera kanske. Vi åt god middag, det var fina tal. Och vi sjöng en liten sång också! Det var en trevlig kväll med släkt och vänner. Tack för den <3

 

Mormor och morfar <3

Igen


Min klädsel för kvällen, en ny klänning från H&M

 

igen

 

Sen kom det massa folk

 

Jag och George, sötis

 

Farmor och pappa <3

 

Folk

 

Sen kom mina småkusiner!

 

Elin och George <3

 

Me, me, me.

 

sen kom Lars, Rakel, Jenny Hannah och Ruth :)

 

Nelson var så fin!

 

sen var dom tuffa!

 

Barnvakterna? ;)

haha, AJ! dra inte i håret Albert :p

 

jag och Ruths lamm, Julia :)

 

Jag och Rutch sprang runt och tog kort på varandra, min fina lilla modell liksom.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj vad din morfar inte alls ser ut att vara 75 år, han ser ju inte ut att vara en dag över 60! :) Otroligt!

2009-09-05 @ 11:18:02
URL: http://vartduvill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0