Blir så arg!

I söndags när jag och Robin kom med tåget från Göteborg så hade de öppnat det nya fina stationshuset, det var super med sushi bar och massa annat. Mycket finare än det förra. Nu går man ju under alla spåren när man ska till ett tåg, och där nere är de tavlor där tiderna står som är på ngt snyggt glas, vet inte hur jag ska förklara.. Men vi sa när vi gick där - Undrar hur länge det tar innan saker går sönder.. Jag sa att jag hoppas att folk inte förstör!

MEN idag när jag gick där innan jag skulle till skolan så tror ni inte att de redan har krossat rutor!? FYFAN.
' Har ni inget bättre att göra än att förstöra allt hela TIDEN!?

Det är ju samma sak på sationer när de sätter upp nya ''busskurer'' m.m. de håller i typ 1 vecka innan någon tar sönder dem igen.. Fattar ni idioter inte att det är VI själva, våra föräldrar som betalar för det NI förstör? Om ni inte fattar det så är ni ju så korkade.  Blir iaf väldigt less, vad är det som är så kul med att förstöra? kunde ni inte låta bli det nya stationshuset i mera än 2 dagar..

Tycker ni inte att det är dåligt?


(hittade bara en gammal bild)

Kommentarer
Postat av: ebba

håller helt med.. tråkigt med folk som bara förstör jämt.



och ja, det var jätteskönt att den kom :P nu har det gått nästan ett halvår sen senaste gången och innan dess 4 månader.. har gjort flera test som vart negativa så vet inte vad det beror på :/

2010-04-13 @ 16:33:50
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så jäkla irriterande. Inte undra på att man varslar på sjukhus och skolor då skattepengarna går åt till idioter som klottrar/har sönder saker. Blir så jäkla less..

2010-04-15 @ 16:10:09
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0