Lite kul sådär på långfredagen

Jag gillar inte långfredagen, enda sen jag var liten har det känts som den tråkigaste dagen och otroligt lång! Bara för att mamma sa nej när ja ville göra ngt och jag frågade varför, då sa hon - för att det är långfredagen och då ska man ha tråkigt, man ska inte ha kul jämt XD haha.. Ush vad arg jag blev. Nu har jag kommit hem från Robin för ett tag sedan och satt och läste lite i Julia tidningen. Så fick jag en ide, det stod lite saker där som jag ville prova ^^






Så, jag tycker om att prova nya saker så det gjorde jag :p

Det första jag provade var att ta ägg och mjölk i håret, det var lite svårt att hälla i håret och det var kallt haha. Men sen när det var i var det skönt, och håret känns super efter! Så det var ett bra tips.


Sen gjorde jag en ansiktsmask och gurkor på ögonen, det var svårt att riva äpplet tycker jag, det ska ju inte vara stora bitar, det kändes skönt och svalt men efter ett tag stelnade det lite och då kändes det läskigt :p


Sen ska jag göra en smoothie. Så prova på ni som vågar ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0