Love the smell

Hej bloggen!

Idag vaknade jag upp med Robin, alltid lika mys. Åkte till skolan, åkte till stan efter skolan för att fika med Therese! Det var mys, men dock blev de för kort tid tycker jag, var så kul att snacka med dig, ditt lilla bus! :D Vi får ses snart igen tycker jag, eller det bestämmer jag! mohahaha..

Sedan körde jag bil hem från stan och efter en stund så kom Rakel och Louise hem till mig, vi lagade tacos :D mums. Sedan så spelade vi badminton med min pappa uppe på logen, vi ägde. Har massa konstiga kort, kanske lägger upp någon imorgon ;) hehe. Sen så kollade vi på roliga klipp på internet och skrattade! haha.. Så sköna tjejer dedär.

Nu tänkte jag komma till ''dagens dilemma''
min familj ska åka till Örebro i helgen till våra nära vänner. Jag älskar örebroarna, vuxit upp med dem m.m. Men nu hade jag bestämt att jag skulle plugga imorgon och att Robin skulle komma till mig och umgås på kvällen, laga mat och så. + att jag ska till Fyrishov på söndag, och att jag ville ha sovmorgon.. Men nu är mamma och pappa arga på mig för att jag inte ska följa med, och besvikna och allt som man kan vara! Och säger att jag inte ställer upp för familjen och allt.. Vet inte hur jag ska göra, nu sa de att jag fick vara hemma, men har så SJUKT dåligt samvete.. Mår skit över det. JAG ÄLSKAR att vara med min familj, det är inte alls så. De är det bästa som finns för mig. Därför blir jag så ledsen om de tror att jag inte VILL vara med dem. men så är det ju inte alls. Nu känns de skönt att ja kan få vara hemma och göra det jag tänkt göra, men nu mår jag skit för att jag ''dissar'' min familj och vännerna där borta..

Hur skulle ni göra?





Köpte en ny parfym idag, den luktar så gott.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag förstår precis vad du menar. Jag får också sjukt dåligt samvete när jag inte kan vara med (även om det är en jätteviktig anledning varför jag inte kan vara med) så jag brukar oftast göra det som andra vill för att inte göra dom besvikna. Men det är inget bra! Gör som du själv vill och familjen borde förstå!

2010-04-17 @ 01:57:27
Postat av: Anna

sv: ja precis så känner jag också! Nu har de åkt och ja är själv hemma och har ångest!! haha.. Men aja, skönt att göra som man själv ville, men som sagt känner jag mig fett taskig

2010-04-17 @ 11:03:39
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0