Klantiga Anna..

Jag var taggad på skolfotografering idag och hade gjort mig fin. Men sen såklart så startar inte moppen (antog att det var slut på bensin) så jag springer med moppen till garaget och skrapar i moppen med smalbenet och det gjorde skitont! Sedan hittar jag en stor dunk som jag knappt orkade bära och ska hälla i moppen, men det mesta kom såklart på mina fötter, så jag skrek en massa fina saker.. Blev superarg och sköljde av fötterna fort som attan ute i kallvatten, sedan vill den endå inte starta, men tillslut gjorde den det och jag körde som en galning men när jag kommer fram så GÅR INTE TÅGET!!!! F*ck. Lyckat Anna, väldigt lyckat..

Så det blev inget sista gruppfoto för mig, ja som ville :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0