3.

Mina föräldrar:




Mina föräldrar heter Per och Karin, och är dom bästa i hela världen för mig. Dom är underbara, stöttar mig alltid, tänker på andra så mycket mera än på sig själva. Jag tänker nog inte så ofta på hur otroligt mycket dom gör och har gjort för mig, för att jag ska må bra. Dom har hjälpt och stöttat mig genom allt som jag tyckt har varit jobbigt. Ibland brukar jag fortfarande sitta i pappas knä när jag känner mig ledsen, då känner jag mig liten och trygg igen. Min mamma tycker jag är den finaste kvinnan på hela jorden, hon är så fin, snäll och busig. Min pappa är en rolig typ, som gillar att skämta och på fester är han oftast i centrum, till och med på min 18års fest dansade han, det tyckte alla var superkul!

Dom här två människorna, är guld värda för mig. Det kommer dom alltid att vara, jag säger det inte så ofta som jag borde, men jag älskar er, otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0