Alperna 2010!

Nu har jag gjort en liten film från alperna, lite olika saker vi har gjort hehe. Veckan var super! Fin skidåkning och det gick skitfort att åka stjärtlapp i backen! Vi åkte ner till staden och gick runt, och har bott i en stuga uppe på alptopparna! Häftig känsla. Eftersom det inte fanns dator, tv eller något sånt så läste jag böcker och gjorde korsord. Sen gjorde vi charader det var kul! Så mitt sportlov har vart kanon måste jag säga, skön, avkopplande och solig!


Videon, bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Robin

HAHA Hej hej bloggen i slutet med Per :D

puss

2010-02-26 @ 21:35:33
Postat av: Bäng

Dina föräldrar borde ju ta hand om videobloggandet i fortsättningen, de gav i alla fall mig ett gott skratt! :D

2010-02-27 @ 00:45:44
Postat av: Anna

sv: haha aa de är sköna, lät så kul när pappa sa sådär XD haha puss

2010-02-27 @ 11:16:44
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0