Bye bye Sweden

Nu sitter jag i min säng och har lagt fram kläder m.m som jag ska packa ner snart. Är väldigt trött och blir mera trött när jag tänker på att jag ska åka till Arlanda i natt kl 4 haha. Ska flyga till Aplerna och kommer hem på torsdag! Är som vanligt nervös för flygresorna men det kommer att gå bra. Nu håller jag på att lägga in musik på min Ipod men den bara jävlas och vill inte :/ buhu. Annars har jag haft en bra dag och umgåts med Robin, älskling du är bäst hjärtat <3 Nu ska jag fortsätta att packa så ni får ha det superbra när jag är borta så ses vi när jag kommer hem! (inget mera blogga denna veckan)




Lite bilder på mig får ni innan jag åker också (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0