fan fan fan

Varför ska jag vara så jäkla SÄMST för!? Alltid vart sämst på matte och kommer nog alltid att vara, fuck. Nu sitter jag och försöker att förstå mig på ekvationer men det gör jag inte. Endå har jag räknat en del själv och med Robin som hjälper mig. Men så fort jag ska räkna själv så försvinner mitt självförtroende och jag tror att allt jag gör blir fel.. Jag är så trött på att alltid misslyckas att alltid känna mig sämst. Så har jag känt enda sedan jag började räkna matte, varför är jag så korkad?


Kommentarer
Postat av: Tora

Matte är bara ett enda ämne som tur är :) Du är väldigt bra på många andra saker och en fantastisk tjej. Låt inte matten dra ner dig och få dig att tänka att du är korkad. Matematik kräver ett annat sätt att tänka och om man inte besitter det så fine. Jag är jätte dålig på historia till exempel. Och du är mycket bättre än mig på badminton! När det kommer till det så känner jag mig ytterst korkad, jag menar det kan ju inte vara så jävla svårt att pricka den lilla bollen (eller vad det nu är). Och att du inte räcker till ska du släppa för du räcker GOTT OCH VÄL till! Mer än räcker till. Du är en av mina bästa vänner och det är inte lätt att få den titeln må jag siga! Du strålar Anna och du är toppen!

2010-02-16 @ 09:06:35
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0