Fejkad Jag

För några veckor sedan hade Robin hittat en tjej på Hamsterpaj som har angett sig för att vara mig!! Blev så irriterad.. Hon hade bara lagt upp bilder på mig och flirtade med massa killar där. Så Robin försökte få kontakt med henne men de gick inte så bra, hon hade till och med en bild som robin hade tagit när vi var i Polen haha, Alltså hur ful är man igentligen om man SNOR någons annans bilder!? shit hon måste vara så ful så det inte finns.. Tycker iaf att det är sjuk att ta någons annans bilder. Så nu för någon dag sen så försökte vi få tag med dem som har tag om hamsterpaj och så fick jag visa mig i cam så han såg att det var jag på bilderna så nu är hon borttagen, iaf alla bilder och allt. Men hennes konto är kvar. En sak till, hur smart är man om man nickar som Ynkipynki när jag också gör det? haha + att hon länkade till MIN blogg och sa att man kunde kolla HENNES blogg. störd tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0