Abercrombie and fitch

Nu håller jag på att packa en stor väska med massa saker. Sedan ska jag städa bort allt barr som kom från granen när jag slängde ut den.. När jag letade bland mina lådor ute i hallen efter lite sommarklänningar och annat härligt hittade jag ett par byxor jag inte använt på lääänge. Men som jag älskade förut och typ bodde i hela sommaren. Fick dom från Caroline i kalifornien när hon var här för typ 5 år sedan. Det är märket Abercrombie and Fitch, älskar deras kläder! Så bra kvalité. Lite kul att jag fortfaranade kan ha dem hehe.


Gillar märket där uppe så är dom så bekväma!
Haha nu fick ni en liten bild på mitt ass med ;p

Kommentarer
Postat av: Nightfall

Sexy bitch!

2010-01-02 @ 14:16:50
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spank;>

2010-01-04 @ 15:46:07
Postat av: gymmy

:)

2010-01-12 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0