Bilder från Tenefiffe 2010!

Här kommer härliga bilder från ett varmt ställe ;)


Robin första kvällen, underbart skönt! Han steker ;)


Utsikt från balkongen


En konstig men lite häftig byggnad och berg, som de finns en massa av


mums, pappa gillart!


Pappa och Mamma <3


lillasyster<3


Kvällens klädsel ;p


bästa killen som finns


Lilla Anna


öppna en vinare, de är robin PerO på hehe


mysigt


Elin på en surfbräda


Massa hus


haha - typ om du äter ostbågar så får du en sån kropp som min, ett ''smart'' tips ;)


my dress


Robin och jag på en resturang


Och GRATTIS elin på 15års dagen, hon fyllde år den 5januari! Och alla i resturangen sjöng för henne :)


Sedan var det flamenco
show i resturangen!



de hade fina klänningar!


En sak är så otroligt kul med min pappa, att han alltid råkar ut för massa saker! Det är inte precis första gången han sitter i publiken och blir upptagen på upptåg i en show! haha, och tror ni inte att han blir upptagen denna gången med och dansa flamenco!! Hahah gud så jag skrattade när han dansade och försökta göra lika :D


det var så kul :D




Robin blev också uppdragen i slutet på dans, det blev jag också :p


Jag och Robin babade



Poolen


Mat :D


love u


en nybadad anna


Glad :D


så sant ;)


sen försökte robin vara cool ;)


Pappa och Robin


mammi


Jag


fint


pappa


mamma


babe




jag på straden påväg hem


min pappa med lite opassande skor kanske xD men han har problem med fötterna så de är förklaringen hehe


jippie


Robin beredd för vattenskoter


fort gick det!! men kul :D


Mamma och elin åkte Parasending!


de blev doppade :p




älskar dig jättemycket


klädd för middag nere vid havet


Nu får det räcka med bilder!! Hoppas ni gillade bilderna :) Avslutar med en bild på robin och hans Rubikskub, som han lekt med en del ;) han kan lösa den ganska fort också!

En toppensemester var det iaf, tack för den :D


Kommentarer
Postat av: Nightfall

Fan vad kul det såg ut det där som Karin och Elin gjorde hehe :D är grymt avundsjuk hehe ni ser ut att ha haft det riktigt härligt!

2010-01-12 @ 21:21:38
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: lissiekissie

så himla mysiga bilder :D haha diggar framförallt bilden på när din pappa håller i ölglaset. den klassiska "semesterpappan" som alltid ska ta en öl till maten och lyxa till det lite när det är ledigt. precis som min pappa gör :P

2010-01-13 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0