Lilla sjukis anna

Inatt sov jag inte alls bra, mådde illa och hade ont i huvudet, kanske har funderat för mycket. Jag orkade verkligen inte gå upp kl 6 så jag åkte till skolan kl halv 12 och gick till telekiosken där jag köpt min mobil för jag har inte haft någon kontakt med något nätverk idag så inte kunnat ta emot samtal eller ringa.

Så när jag kom dit sa han att jag (min mamma) hade glömt betala en räkning och därför så funkade de inte att ringa längre.. Så ni som försökt sms:a eller ringa mig vet nu att det inte går för tillfället! Hör av mig när de går igen. Nu har jag lektion och vi håller på med ett grupparbete och jag är så trött och typ kl 2 till halv 5 ska vi skriva en svenska uppsatts som jag INTE ORKAR MED, aja hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0