Tror jag har hittat den!

Nu tror jag att jag har hittat min nya mobiltelefon. Den är inte värsta snygg men den är i min stil, och jag gillar modellen på den. Det är en Nokia



Vad tycker ni om den?

Jag tycker den har lagom pris, runt 2345kr och har 5megapixelkamera och annat bra. Pratade med en kille idag där jag köpte min förra mobil och jag sa att jag funderade på att köpa en Sony Eriksson Anio då sa han - nej köp inte sony eriksson, deras telefoner trasslae bara och anio har redan börjat trassla mest. Och jag är trött på sony, min telefon var dyr och har vart allt annat än bra!

Kommentarer
Postat av: lisa

den där mobilen har min lillebror! den är skitbra :D köp den ;)

2010-01-18 @ 20:41:17
Postat av: Anna

Sv: toppen ;) jo funderar mycket på den just nu, tycker den är i min stil!

2010-01-18 @ 21:11:51
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0