Hej bloggen

Nu är jag hemma och sitter i köket och pluggar på allt jag har prov m.m på, sjukt trist är det men måste väl göras! Igår var en bra dag, var i skolan träffade Robin på stan och sen tränade jag med mina badminton flickor! Efter det så fixade jag mig och gjorde mig nice.

Jag skulle på en överasskningsfest för Robins kompis Sanna hade fyllt år! Hon hade ingen aning. Så vi gick hem till en tjej som hete Emma och hon och några vänner hade gjort tårta och dukat fint! Sen när hon kom och öppnade dörren var vi ungefär 14 personer som skrek SURPRISE!! Haha skulle sätt hennes min, hon blev iaf superglad och rörd :) Vi var där till kl 11 undefär sedan åkte jag och Robin hem för han var otaggad på krogen. Det var en bra dag.





Så såg jag ut igår. Stuprörsjeans och ett snyggt linne som jag fick av Therese när jag fyllde 18, de är bara spets i ryggen :> Tog tyvärr inga bilder igår på festen för ja hade inte med mig någon kamera..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snyggo! >< Tack för att ni kom! <3

2010-03-09 @ 13:48:10
URL: http://everydaysanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0