Bilder från Nelly high heels party!

Hejsan, nu är jag hemma och har legat ute och solat ett tag, fett skönt måste jag säga! Nu ska jag berätta om i lördags, Jag åkte hem till söta Evelina för jag skulle dit och vi skulle fixa oss ihop! Vi gick och åt på en mysig resturang som hette Ragus tror jag, hehe. Jag åt Pasta och hon pizza det var mycket gott! Sedan drog vi hem till henne igen och sminkade oss och gjorde oss redo! Det var kul att träffas igen sötnos.

Sedan drog vi till VIP och shottade och tog en drink, sedan bar det av till Saluhallen. Det var kul, träffade underbara Therese, Robin, Martin och en som hette Alexandra och Jessica. Det var dem jag hände med under kvällen, det blev en del dans och snack! Det var en toppenkväll. Vi drog från festen vid kl 2 och skulle på efterfest men orkade inte, hehe. Så jag och Therese gick och köpte en stor subwaymacka och åkte hem, supergott!!


Många som tyckte att jag såg ut som en Barbie, hehe


sötnos!


<3




snygga brukar där alltså!


haha :D:D


mums




hehe <3



gillar bilden!





Therese som blir fotad ;)






Så nu har ni fått se bilder från kvällen :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0