Valborg 2010

Dagen började med att ta tåget in till stan halv 11. Åkte hem till Ebba och hade brunch med några sköna tjejer! Vi åt massa mat, lyssnade på musk och satt ute i solen, det var mysigt! Efter några timmar av tjejmys så åkte vi in till stan och till ekonomikum och det var sjuuukt mycket folk. Träffade bland annat Gustaf det var kul för har inte träffat honom på länge. Sen så lämnade jag tjejerna och gick iväg för att träffa Robert och co! Det var kul att ses igen. Sen drog vi ner till stadsparken och satt i solen och hade det gött!! Sen kom min älsklingskille dit också, sedan så åkte vi till Ronnie och grillade med Tora, Peter, Louise, Linnea och andra människor, det var gott!

Efter några timmar grillning så åkte vi in till stan igen och skulle träffa Robert och dem igen, vi bestämde oss efter många om och men att åka till en fest i skyttorp. Robert och sandra hängde inte med av någon anledning. Dock var det helt mörkt i lokalen de hade stängt av alla lampor, så man såg inte ett skit! Jag robin, gurkan och lissekisse satt i köket och snackade. Men den festen var rättså ovärd så vi åkte hem och kom hem runt kl halv 1. Det var min valborg iaf! Den var nice, och vädret var inte att klaga på :)


Girls <3


Carro


Tora och julia!


Ebba!


snygga tjejer dedär


Carro och jag


Söta Tora och lisa lite i bakrunden


<3


yeah!


tottis


Tora styrde upp maten bra!


Smize!


I hate that camera..


Egopics


mumsi


värdinnan ;)


Jag körde med converse idag, hehe




pannkaka


grabbarna


Jag och monie!

mer bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: ?

Menar du inte valborg 2010?

:)

2010-05-02 @ 11:22:09
Postat av: anna

sv: haha oj, ja skrev 2010 först, men hade skrivit 2009 förra året så antar att den tog det automatiskt :p

2010-05-02 @ 12:28:34
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0