Beslutsångest..

Har sedan i helgen funderat på ett stort beslut, och nu har jag nog bestämt mig. Jag ska nog spruta in lite i läpparna så att dom blir fylligare (har ju så små läppar..) Sen så vill jag nog göra sillisar, för de är så grovt snyggt tycker jag! Alltid velat, men inte vågat eller haft råd, so why not? haha :> Vill ha en stor C-kupa tror jag, skulle nog passa. Ska fundera på saken.

Det är ju sånt killar gillar har jag hört, dom gillar att titta på dem,  man är ju inte perfekt om man har små pattar liksom. eller nej inte hört utan jag Vet att det är stora pattar killar vill ha, och stora snygga läppar! Am i right or am i right?




Skulle döda för deras kroppar...




















Trodde ni verkligen att ja va seriös?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kroppen kanske är snygg men deras ansikten såg inte helt ok ut :P

2010-10-12 @ 14:30:36
Postat av: -

Du har ju stora läppar!

Tycker att du är fin som du är.

2010-10-12 @ 17:00:10
Postat av: -.-

Go for it Girl!

2010-10-12 @ 17:52:23
Postat av: Evelina

NEEEJ ANNA! är du helt dum? att du ens skriver sådär, det där är fan inte snyggt!!! du är snygg!

2010-10-12 @ 18:23:03
URL: http://evelinanathalie.blogg.se/
Postat av: Björn

You are beautiful the way you are, don't spoil it!



You are wrong.

2010-10-12 @ 23:51:13
Postat av: Calle

Hm svårt att säga, beror ju på hur du ser ut nu, dina boobs menar jag. Om dem som du har nu har en fin form så e de bättre än sillisar.

2010-10-13 @ 00:13:29
Postat av: Thomas

Anna, jag höll på att ramla av stolen när jag läste detta! Du bör absolut inte göra några ingrepp utan du är så snygg som du är! Skönhet kommer dessutom inifrån och det är inte bara en klyscha och inga plastikoperationer kan lösa detta. Det handlar om att känna sig nöjd med sig själv, älska sig själv, därifrån kommer sedan utstrålningen som omgivningen sedan uppfattar en utifrån. Du har begåvats med ett vackert yttre så se nu till att du uppskattar dig själv så kommer resten, det behövs definitivt inget bottox eller silikon för detta.

2010-10-13 @ 11:26:05
Postat av: Anna

Sv: Haha, Hoppas att ALLA förstod att jag drev?



Men det verkar inte så, jag vill såklart inte se ut som en korkad äcklig bimbo?Sånna killar som gillar sådant är bara omogna och har ingen koll på verkligheten alls! Kul att vissa inte förstod att jag skämtade. ;p

2010-10-13 @ 11:56:43
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Mary

Annibanani! Jag visste att du drev :P jag garva när jag läste och såg bilderna. De där tjejerna är så jävla fula!!

pusssis

2010-10-13 @ 12:17:42
Postat av: Anna

sv: Hahaha ja vet! skönt att det är någon som fattade :D Puss på dig! <3

2010-10-13 @ 12:34:58
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0