Älska

Är helt kär i serien pretty little liars som ja skrivit förut (jag vet) men den är ju bara så bra! Och nu har ja inga mera avsnitt att kolla på utan jag måste vänta en vecka eller så innan de kommer ett till avsnitt.. Att jag aldrig lär mig att kolla på ett avsnitt i veckan istället för att kolla slut på en serie på typ en vecka och sen vänta i ett halvår :( that sucks! Nu kollar jag istället lite på Game of thrones som min vän Therese har presenterat mig för, den är också jäkligt bra faktiskt! ;)

Men nu ska jag kanske göra ngt mera vettigt än att blogga och kolla på serier, eller vad tycker ni?
Ska nog plugga teori och sedan ikväll börjar min matte kvällskurs! Är lite nervös men det kommer nog gå bra. Och på tal om ingenting så har jag fått ett litet extrajobb, de är najs.


Kommentarer
Postat av: Roza

jag är också beroende!!

2011-08-20 @ 20:28:35
Postat av: Anna

sv: Hahah bra att ja inte är den enda som är beroende (A)

2011-08-20 @ 22:03:22
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0