Gävle + Lgh + IKEA

Igår var jag i Gävle med min familj hos våra kära vänner och hade en liten kräftskiva! Det var supermysigt. Sedan fyllde Rikard 18 år igår så ett STORT Grattis till dig vännen, nu är du typ vuxen, hehe.. Sen efter kräftmiddagen så gick jag och Adrian ner på stan i Gävle och gick till någon utekrog som hette Interpool, det var najs där. Knoppade väl vid halv 4 tiden och sen gick jag upp halv 9 imorse och åkte hem med familjen till Uppsala. Sen satte vi på släpkärran och la dit en säng och en massa andra saker som tillhör mig, så åkte vi till lgh och lämnade massa saker och sen åkte vi till min farmor och hälsade på, och där blev det nästan som värsta släktträffen för där va mina kusiner och min farbror och alla, så det var trevligt och farmor blev superglad! :)

Sen åkte jag och mamma till IKEA i typ två timmar och köpte lite nödvändigheter såsom en sänggavel till sovrummet som jag och Robin har satt ihop nu, det blir så fiiint! Ni får se när de blir klart!

Men nu ska jag gosa med min bf och kolla på en bra rulle, är så sjukt trött! Ha en bra kväll




Just nu trött och osminkad lilla jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0