Vädret är inte på min sida

Vaknade för ungefär en timme sedan för att jag inte kunde sova så bra, nu verkligen häller regnet ner ute och det ser inte alls trevligt ut att gå ut! Jag skulle fotograferats i eftermiddag/kväll med Thomas men nu blev det inställt pga vädret och de blir antagligen imorgon istället! Hoppas jag på :) Så nu idag blir det att åka och handla sen ska vi till lgh och lägga klart golvet i köket och fortsätta sätta väv i matsalen och sen i hallen! Lika bra att jobba på nu när det är så dåligt väder anyway liksom. Sen ikväll får vi främmande då kommer min gudmor Maria och hennes dotter Lillo på middag, myyysigt!

Nu blir det att kolla på ett avsnitt av game of thrones!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0