Anna + wow?

Har aldrig förstått mig på dedär med Wow, alltså spelat. Jag tycker att många spel är kul, men jag vil liksom kunna "vinna" spelet också om ni förstår hur jag menar? Det känns som att i wow så levlar man upp sig liksom men det är liksom ett evighetsspel som man aldrig kan vinna fullt ut? Man spelar ju för att vinna, det är iaf min åsikt.
Men å andra sidan så älskar jag spelet The sims, och där kan man väl inte riktigt heller vinna? De är ju bara att skapa nya gubbar när de dör. Fast på de sättet är The sims lite mera verkligt för man kan ju liksom inte "återuppstå" hela tiden när man blivit dödad. Har många gånger tänkt tanken att man kanske ska ge de en chans, så ja kan förstå folk som är typ besatta av de, men tänk om ja blir besatt?? Ja menar ja kan ju spela the sims i flera timmar.. Vill nog inte ta den chansen.
Blir nog inte Anna+Wow trost allt, och anledningen till att ja skrev detta var för Robin sitter och spelar nu, och jag blev bara lite fundersam :p

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Här hemma är wow förbjudet! Hatar det spelet! Unga killar blir helt beroende och förstör sitt liv pga ett jävla skitspel i en jävla hittepå-värld, fy!



Men The Sims däremot ;)

2011-10-25 @ 12:23:48
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Anonym

linnéa verkar trångsynt och fördomsfull.

2011-10-28 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0