I'm back

hej hej, hemskt mycket hej! :)
Har varit lite sådär dålig update här på bloggen nu men de är för att jag har så mkt att göra, idag har mitt flyttlass från mitt hem där jag bott i 18 år gått in till mitt nya hem. Det var sjukt mkt kläder och grejjer alltså.. Kändes väldigt skumt att köra iväg allt och mitt lilla rum blev så tomt :( Sen åkte vi till IKEA och köpte lite saker, en tv-bänk, skohylla och lite annat som kan behövas :) Imorgon går nog Robins flyttlass också, då blir de ennu mera saker, tur är de att vi har många garderober! hehe..
Nu är jag iaf hemma hos Robin och vi ska vara "barnvakt" åt Emilia ikväll så de blir en lugn hemmakväll med någon bra film och mys i höstmörkret, gillas. Är så sjukt trött nu så det ska bli skönt att vila upp sig ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Tack Anna! Lite jobbig nu när den växer bara haha :P Lycka till med flytten! kram

2011-10-08 @ 23:06:26
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0