Min kaos måndag

Som jag skrev igår så var min gårdag typ den värsta på länge. Otur, otur och åter igen otur.

Sov ingenting på natten, somnade kl 6 på morgonen och sov till ca kl 9. Gick upp duschade och åt frukost och satt mig med matten i några timmar, allt kändes väl helt ok. Sen började saker och ting att gå fel. Hade bokat en mattelektion med min extralärare Lotta kl 16-17 (trodde jag) men tydligen så hade jag skrivit fel i min kalender för det var tydligen kl 15-16 vi skulle träffas! Så hon ringer mig och då är jag fortfarande kvar i stv.. Så jag fick ta tåget in till stan på direkt och som tur var hann hon räkna med mig! Så tack för det.

Sen så drog vi över lite på tiden till kanske kl 20 över 5 och mitt matteprov var kl 6 på Linneskolan. När jag går därifrån kommer jag på att jag glömt min miniräknare hemma så då fick jag springa in på Clas Ohlson och tillslut hittade jag en! Stressad och hungrig springer jag in på Subway för jag var så hungrig och ville äta ngt innan mitt prov. Men där var det så lång kö så det var bara att ge upp på en gång.

När jag kommer till Linneskolan ville jag köpa ngt gott så köper en daim ur en automat, MEN DEN JÄVELN FASTNAR!? wtf :( Så jag fick ingen.. Skriver provet som inte alls gick ngt vidare, tyvärr. Efter provet skulle jag sätta på min telefon igen och då går den inte att starta! Så jag får låna Marys telefon, Thank god. Då var jag nästan vid stationen när jag kommer på att jag glömt min laptiop i skrivsalen. FITTA också tänker jag då.. Springer efter Maria för att ja måste ringa till mamma och säga att ja kommer missa halv 8 tåget, då håller jag på att bli påkörd av en liten skåpbil, Jarrå. De går bra nu!

Sen fick ja igång min telefon, min laptop var kvar som tur var! Sen står jag på stationen då ringer Robin och säger att han fått erbjudande att fortsätta jobba i Sthlm tills Nyår.. Fucking great, kommer typ att få bo ensam i våran lgh nu. Jag bröt typ ihop för jag är less på att ha ett sånthär förhållande där han bara åker iväg, kommer hem, åker iväg.. De har varit så nu i ca 13 månader.. När slutar det helvettet liksom? Nu har jag iaf satt ner foten och sagt efter nyår blir de inget mera jobb där. Punkt slut..

Sen sitter ja i bilen påväg hem och får reda på att farmor varit på intensiven.


Min fina älskade lilla måndag, vad mer kunde gått fel??
När jag tänker på det så är allt skrattretande.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men herregud vilken dag! Du får ta igen allt idag! Ta en kanelbulle eller två ;)

2011-10-04 @ 15:09:27
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Jaa, det var ingen vidare dag alltså :p haha.. Kanelbulle skulle inte vara helt fel :D

2011-10-04 @ 16:11:15
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0