Lägenheten bilder del 2.

Ni har fått se hur sovrummet blev, nu ska ni få se köket. Vilket ni säkert redan fått se lite av! Men nu ska ni få se lite bättre bilder. Här nedan är en bild på hur köket såg ut innan, inte så fint. Gammalt vitt tråkigt kakel, spis och kylskåp inte så bra, vita luckor och plastgolv. Så fick ni se lite av Tora också :)


li

Såhär ser det ut nu!






Vad tycker ni? :)

Det är nya luckor, listerna är målade, elementet målat, taket målat, ny fläkt, ny spis, nytt kylskåp, nytt parkettgolv, nytt kakel i min favoritfärg. Jaa, jag trivs iaf! hehe



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mycket stiligt! Jag skulle också vilja göra om hemma, gärna ett nytt kök och ett nytt badrum, hatar plastmattor på golvet!

2011-10-02 @ 18:02:18
URL: http://linkanfemme.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack så mycket! :D Jaa, jag hatar också plastmattor.. De är inte najs alls :( Det var lätt värt att köpa trägolv till köket och sovrummet, känns som ett helt nytt rum bara av golvet!

2011-10-02 @ 18:23:45
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0