Magkänsla och drömmar

En sak som jag trodde bara var ett "talesätt" eller typ ett ordspråk förut var att man ska lita på sin magkänsla, och på sina drömmar. Vilket kanske låter helt skumt, antagligen.. Men om man känner på sig något, att något är fel, i hela kroppen, så är det nog oftast så också. Eller om man drömmer samma sak flera nätter, jag vet inte hur många gånger jag drömt en sak, så visade det sig att det var så.

Förut ställde jag mig frågan, varför känner jag såhär, varför i hela friden drömmer jag sådär? Jo, för att det var till 100% sant. Så nu tänker jag verkligen börja lyssna på min magkänsla, och börja tolka mina drömmar. För det kan vara en hjälpande hand för en själv om man grubblar över något och om man vill få reda på sanningen.


Kommentarer
Postat av: *

Åhh, vart har du köpt det linnet? Var det länge sedan? Exakt ett sånt jag letat i evigheter efter!

2011-09-23 @ 07:50:37
Postat av: Anna

sv: Tack så jättemycket! :) Den är tyvärr köpt i Florida för 3 år sedan, så kanske är lite svårt att hitta :/ Hoppas du hittar ngt liknande :)

2011-09-23 @ 12:21:37
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0