Vaknade precis

Nu sitter jag och kollar på tv och är väldigt trött, även fast jag gick upp för typ tio minuter sedan och har sovit i 11 timmar.. Konstigt, man kanske kan bli trött av att sova för mycket? :o Idag kommer det bli en typiskt vanlig "tråk söndag", me no likey. Ska plugga teori och lite matte tror jag också, sen blir det nog träning.

Om jag orkar eftersom jag har jävla nageltrång :( Har allmänt lite otur just nu, är det inte det ena är det det andra. Men måste iaf köpa ett gymkort, börjar känna sig lite "ofit" för jag varit sjuk så länge.

Sen vill jag också så gärna visa er bilder på köket och vardagsrummet, men vill nog fixa lite mera möbler i vardagsrummet först innan jag visar er! Åh längtar tills allt är klart. Börjar verkligen gilla detdär med att laga mat i sitt eget kök och diska lite och sådant. Kommer lätt bli som Bree van de Kamp.



Liten Anna :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0