Dålig dag

Vet inte riktigt vad det är med mig, jag är bara på så himla dåligt humör! Ingenting har hänt, allt är som de brukar, men ändå så känner jag mig så arg? varför? fattar nada.. Kanske hormoner som spökar? Ingen aning. Men det är inte kul iaf, försöker att plugga matte, men blir arg så fort jag gör ett enda fel, och då vill jag bara grina och ge upp.

Så känner jag mig så himla ful idag, ville slinga håret för att förbättra något iaf, men Robin vägrar.. Så färgade ögonbrynen, vet inte om de gjorde saken bättre eller sämre, åh.. vill bara ha typ långt vågigt tjockt rödbrunt hår just nu.. Ge mig pengar och en ny frisyr, nu tack!
// Bitterfittan

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kommer vänja dig, jag är putt varje morgon. Såfort mamma typ gör fel, om hon tex lägger skinka på mackan fast jag inte vill ha det, så blir jag skitsur ock typ bah: ÖÖÖÖÖ! JAG VILLE INTE HA SKINKA SA JAG JU!! Prutt på dig.. !". Jag lovar, du kommer vänja dig. ♥

2012-10-18 @ 17:18:55
URL: http://www.tander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0