Glad tjej

Idag var jag äntligen tillbaka på gymmet efter ca 3 veckor förkylning, är nästan helt frisk nu så kände mig tvungen! Gick bra, på onsdag ska jag och Robin testa på Yoga, spännande!

När jag kom hem fick jag ett brev, mitt körkort är klart! Hihi, taggad tjej, ska åka och hämta ut det snart, najjssss.

Annars då, ja, jag är rättså sugen på att shoppa kläder, gärna mysiga koftor, vinröda, höstgula, som alla lövens färger, love it! Men man måste tyvärr hålla hårt i pengarna.. Suck. Sen är jag så galet sugen på att resa utomlands, Min kära vän Rakel och hennes bf ska åka utomlands om bara 10 dagar(!???) i 4 månader, kommer sakna ihjäl mig :( 
Jag och lillasyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0