Fredagskvällen

I fredags hade jag och Robin 7års dag ju, vi firade med att gå ut och äta en supergod middag på Tzatziki och sen gick vi på Bio och kollade på Berättelsen om PI, den var verkligen superbra! Väldigt fin och vackert gjord, så den borde ni se! :D Tack för en underbar kväll min fina Robin. <3

Igår skulle jag ut och festa och ha mys med Josefin och Linnea, men på bussen till Josefin så började jag så sjukt illa, jag var tvungen att hoppa av bussen i stan för jag skulle spytt på bussen annars.. Fyfan, så det var bara att avboka hela kvällen och gå hem från stan tog 25 minuter och det var svinkallt! Mina ben var helt röda när jag kom hem, sen spydde jag och sen somnade jag. Så idag mår jag bättre iaf, men blir inget jobb. Vill ju inte smitta andra. Hoppas ni hade en bättre lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0