Hallå i det fina vädret!

Jag sitter "inlåst" hela dagen till kl 5 på mitt jobb, har enbart haft typ 6 pers som spelat badminton idag, med andra ord har det varit väldiiigt lungt! Så har mest städat, plockat, diskat osv..

Dock så är jag så frukstansvärt trött idag! Denna veckan är fullspäckad med saker att göra, jobbar måndag till söndag, alltså 7 dagar i stäck! Puuuh, inte konstigt att man kommer vara slut på söndag kväll.

Detta är ett stort dilemma för oss "icke kaffedrickare" att man inte får den där lilla kicken och blir lite pigg, så nu tog jag mig en stark (äcklig) kaffe! För annars kommer jag att somna, på riktigt. Sa precis att jag ser helt stört ut när jag dricker kaffe för jag grimarserar så mycket för att det är äckligt, sa att jag såg ut som Lisa när vi åt Ostron här om veckan :P haha.. Skrattade ihäl mig!

Så nu ska jag svepa i mig detta och sen ska jag faktiskt till Akalla och fira nationaldagen hos min kusin Ellinor och hennes sambo Rikard, mys!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0