Hallå hej

Inte hunnit blogga så mycket, i torsdags jobbade jag natt och kom hem runt 9 på morgonen. Sen sov jag i några timmar, tog ett bad och sen åkte jag till fjädern för att jobba ett kvällspass! Det gick bra. Efter jobbet gick jag hem till marcus och snackade skit och drack lite vin, trevlig kväll!

Men inatt så har jag blivit magsjuk.. Sov inte en blund inatt och måste ha blivit smittad av en på jobbet som va magsjuk :/ så idag har jag bara legat i sängen och mått sådär.. Nu har jag iaf pillat i mig soppa och bröd och var tvungen att sjukanmäla mig från jobbet ikväll, typiskt! Bra "bantningskur" att ha magsjuka, ush alltså!


Kommentarer
Postat av: emil

Snygg mage!

2013-03-11 @ 08:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0